آترین وب

کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی

آترین وب

کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی

  • ۰
  • ۰

چگونه بهترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی را پیدا کنیم؟بازاریابی اینترنتی روز به روز در حال تغییرات متعددی است و شما باید بتوانید مطابق با تغییرات این حوزه پیش بروید و از ابزارها و تکنیک های این حوزه بهره ببرید. اما نکته ای که وجود دارد این است که خیلی از افراد از ابزارهای بازاریابی اینترنتی اطلاعی ندارند و نمی دانند که چگونه باید بهترین ابزارها و پلاگین های بازاریابی اینترنتی را پیدا کنند.

امروز در این ویدئو آموزشی می خواهم به شما یاد بدهم که چگونه بهترین ابزارهای Internet Marketing را پیدا کنید و برای سایتتان استفاده کنید.

برای پیشبرد برنامه های کسب و کار اینترنتی خودتان باید از ابزارهای سئو، بازاریابی محتوا، ایمیل مارکتینگ، سی آر ام، سیستم های یکپارچه سازی استفاده کنید.

خیلی از دوستان تصور می کنند که پیدا کردن ابزارهای بازاریابی اینترنتی یک راز است! سخت در اشتباه هستید. با من در این فیلم آموزشی همراه باشید تا ببینید که چقدر ساده می توان ابزارهای بازاریابی اینترنتی را پیدا کرد. بازاریابی اینترنتی

  • ۹۵/۰۸/۲۲
  • فرشاد حیدری

بازاریابی اینترنتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی