آترین وب

کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی

آترین وب

کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی

  • ۰
  • ۰

کسب و کارهای جدید که از بازاریابی اینترنتی بهره می برند، به این امید هستند که این روش برای آنها سریعترین و بهترین راه برای رسیدن به محبوبیت و درآمد بیشتر است. چیزی که آنها نمی دانند این است که ارتقا و بهبود کسب و کار اینترنتی به آن آسانی که فکر می کنند نیست.

با صفحه فرود یا Landing Page شروع می کنیم

بازاریابی اینترنتی جنبه های فراوانی دارد که کار را برای تبلیغ کنندگان آنلاین تازه کار که نمی دانند از کجا باید شروع کنند سخت می کند. در واقع این بخش به عنوان مرکز هر کمپین بازاریابی اینترنتی عمل می کند. به این دلیل که این صفحه فرود است که به بازار هدف شما می گوید چه کاری باید انجام شود.

 

بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM)

بازاریابی شبکه های اجتماعی Social Media Marketing عزیز دردانه پیشرفت در وب است. اگر شما از SMM در کمپین خود استفاده می کنید، باید با پلتفرم ایده آل با کسب و کارتان آشنا شوید و یک سری ترفند ها و استایل ها را برای اینکه طرفداران مجازی خودتان را به مصرف کننده تبدیل کنید یاد بگیرید.

 

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ ممکن است برای بسیاری از بازاریابان اینترنتی خیلی قدیمی به نظر برسد، اما با این وجود می تواند تفاوت چشمگیری در تلاش های بازاریابی اینترنتی شما ایجاد کند. شما می توانید از این ابزار برای درگیر نگه داشتن مخاطبانتان با هر آن چیزی که کسب کار شما عرضه می کند، استفاده کنید. ایمیل مارکتینگ را دوست دارم 🙂 البته که شما بدون داشتن یک لیست تماس مناسب نمی توانید ایمیل ارسال کنید. به همین دلیل باید در مورد اینکه چطور می توانید لیست ایمیلتان را بسازید و آن را گسترش بدهید٬ دانش کسب کنید. اگر دوست دارید اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب کنید من توصیه میکنم که مقاله : کسب و کار اینترنتی شما لندینگ پیج دارد؟ را مطالعه کنید.

 

 

سئو (بهینه سازی سایت)

سئو سایت یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو محبوبترین بخش از بازاریابی اینترنتی است که در مورد آن بسیار صحبت می شود. برای همین یادگیری SEO نیز بسیار اهمیت دارد، به طوری که شما می توانید یک اکوسیستم طبیعی بسازید و دیگران را تشویق به ایجاد لینک درباره محتوای خود کنید.

 

بهینه سازی نرخ تبدیل (Conversion Rate)

همچنین در نظر داشتن صفحه مقصد برای ترافیک ورودی بسیار مهم است. باید بدانید که چطوری آن را بهینه سازی کنید تا مخاطبان تان را مجاب به آزمودن و خرید محصولاتتان کنید.

 

تجزیه و تحلیل

تجزیه و تحلیل ترافیک ممکن است کسل کننده به نظر بیاد، مخصوصا اگر با جرئیات آن آشنایی نداشته باشید. کافیست ورودی ها و خروجی های آن را بشناسید آن وقت مدیریت هر چیزی که به آن مربوط می شود برای شما آسان خواهد شد.

 

بازاریابی محتوا

محتوا بخش جدایی ناپذیر بازاریابی آنلاین است. به این دلیل که محتوا آغاز، میانه و پایان فرآیند کمپین بازاریابی اینترنتی شما را تشکیل می دهد.

 

بازاریابی پرداخت به ازای کلیک (Pay Per Click) یا PPC

پرداخت به ازای کلیک یکی از سریع ترین روش ها برای دستیابی به ترافیک بالا است. یاد بگیرید که چطور این کار را به درستی انجام دهید که این ابزار بتواند باقی فعالیت های بازاریابی شما را کامل کند.

اگر می خواهید از کمپین تان موفقیت های خوبی را بدست بیاورید باید یک برنامه ریزی بلند مدت داشته باشید. اما بیشتر از همه، همه چیز را آسان بگیرید! هر کدام از جنبه های پیشروی در وب را یکی پس از دیگری بیاموزید و تا جایی که می توانید آموزش ببینید. به این صورت، شما دید شفاف و درستی از اینکه تلاش هایی که می کنید٬ کسب کار شما را به کدام جهت می برند خواهید داشت.

 

صحبت پایانی

دوستان گرامی من٬   من تلاش کردم به نکات کوتاه و تاثیرگذار در بازاریابی اینترنتی اشاره کنم. من به واسطه کاری که دارم با افراد و شرکت های مختلفی در تماس هستم. بارها اتفاق افتاده که دیدم شرکت ها بودجه های بسیار سنگینی را برای بازاریابی اینترنتی و تبلیغات آنلاین هزینه کرده اند اما چون آگاهی درستی در این زمینه نداشتند فقط سرمایه خودشان را هدر دادند و نتایج مورد انتظار خودشان را نگرفتند. به شما توصیه میکنم حتما در این زمینه آموزش ببینید و یا از متخصصان اینکار مشورت بگیرید تا وقت٬ انرژی و سرمایه شما به هدر نرود. راستی یک نکته: قطعا اگر شما هم جزء همراهان همیشگی آترین وب باشید تمام مقالات و ویدئو هایی آترین وب را مطالعه و مشاهده کردید٬‌‌اما اگر شما تازه با آترین وب آشنا شدید و می خواهید برای خودتان یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید من به شما پیشنهاد میکنم که حتما فیلم آموزشی کسب و کار اینترنتی را چگونه باید شروع کنیم؟ را همین الان از سایت دانلود کنید. این فیلم را چند هزار نفر دانلود کرده اند و بیش از ۱۰۰ نظر در زیر این ویدئو توسط همراهان آترین وب نوشته شده است. باعث افتخار من است که نظر شما را در قسمت نظرات این ویدئو مشاهده کنم. منتظر شما هستم.

منبع : بازاریابی اینترنتی


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی